ינון מגל: "אם לפיד חושב שהוא יסתום לנו את הפה – הוא טועה"

אסתי פלד 1 Comment on ינון מגל: "אם לפיד חושב שהוא יסתום לנו את הפה – הוא טועה"

העיתונאי ינון מגל ב"מהדורה המרכזית": "כולם יודעים מה עמדותיו של אמנון אברמוביץ' ואיך אתרג את שרון בגלל ההתנתקות, כולם יודעים מה עמדותיהם של כולם בערוצים האלה. אנחנו לעומתם הכי שקופים. אומרים את האמת. על איזה חוק עברנו?"

צילום: Yossi Zeliger/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העיתונאי ינון מגל מערוץ 14, שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על העתירה של ראש הממשלה לפיד בדרישה להכריז על הערוץ ככלי תעמולה בבחירות. "אני עיתונאי חופשי. אף אחד לא אומר לי מה להגיד באף ערוץ בו עבדתי. גם לפיד לא יגיד לי מה לומר. אם הוא חושב שדרך שופט הוא יסתום לערוץ את הפה ויפטר מאות עובדים – הוא טועה", אמר מגל.

הוא תקף: "יש פה ערוצי תעמולה שעובדים עשרות שנים עם תפיסת עולם שמאלנית והיה מאוד קשה לכוחות אחרים לחדור אליהם. בסופו של דבר התחילו לקום גם כלי תקשורת אחרים כדי לתקן את העוולה הזו ואז הם מנסים לסגור אותו. בסוף מדובר בערוץ עם יחסית מעט רייטינג ערוצים הוותיקים אבל גם את זה הם רוצים לסגור".

לדבריו "זה רק בגלל שהם צבועים אבל כולם יודעים את האמת. כולם יודעים מה עמדותיו של אמנון אברמוביץ' ואיך אתרג את שרון בגלל ההתנתקות, כולם יודעים מה עמדותיהם של כולם בערוצים האלה. אנחנו לעומתם הכי שקופים. אומרים את האמת. על איזה חוק עברנו?".



1 תגובות

מיין תגובות